Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

1) ZBOŽÍ A JEHO OBJEDNÁNÍ 
Internetový obchod TOPSHOES.CZ se specializuje na prodej obuvi, oblečení a doplňků. Veškeré úváděné ceny jsou koncové, včetně DPH 21%. Námi nabízené zboží se snažíme podrobně kontrolovat pro zaručení co největší kvality. Na veškeré zboží je poskytována standartní záruka dle platných zákonů České Republiky a záručních podmínek výrobce. Potvrzením a odesláním Vaší objednávky potvrzujete její závaznost a souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami internetového obchodu TOPSHOES.CZ.

2) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ V RÁMCI ČR 

V rámci našeho internetového obchodu si můžete zvolit z několika způsobů platby a dodání.

Typ dopravyCena
Osobní odběr (Kozí 12, Brno) - 0 Kč0 Kč
PPL + dobírka (hotově nebo platební kartou)99 Kč
PPL + GO PAY99 Kč


V případě osobního odběru není dopravné účtováno.
Balné je ZDARMA vždy.
Zboží dodáváme maximálně do 2 pracovních dnů od objednání.

3) ZPŮSOB DOPRAVY 

PPL - obchodní balík CZ 
Distribuci zboží zajišťuje kurýrní služba PPL.
Osobní odběr - Kozí 12, Brno 
Zboží je možné si vyzvednout po přijetí potvrzení objednávky ve dnech po - pá v pracovních hodinách: 10:00 - 18:00.

4) DRUHY PLATEB 
Dobírka - cenu zboží zaplatíte při předání expresní balíkové službě. Je vhodné vyžádat si potvrzení o zaplacení, které je nezbytné např. při reklamaci, vrácení zboží atd.
Hotově - platba v hotovosti je možná pouze při osobním odběru. Při tomto způsobu neplatíte balné ani poštovné. Zboží je pro Vás nachystáno vždy od následujícího dne od Vaší objednávky a následujících 5 pracovních dní. Jakmile bude zboží připravené k osobnímu odběru bude informováni e-mailem.

TOPSHOES.CZ neručí za poškození zboží třetími osobami a proto prosím pečlivě zkontrolujte zásilku, při jejím převzetí. Pokud je zásilka viditelně poškozená (porušená krabice, porušené polepy, rozbalené zboží atd.), zboží nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamační protokol. O takové skutečnosti nás prosím informujte.

5) VRÁCENÍ ZBOŽÍ 
Je nám jasné, že nakupování přes internet přináší i rizika vyplývající z nemožnosti zboží přímo vidět, popř. si zboží vyzkoušet. Pokud Vámi objednané zboží, popřípadě podmínky jeho dodávky, neodpovídají Vašim představám, máte jako kupující právo naprosto nepoškozené a kompletní zboží včetně originálního neporušeného obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu zaslat zpět na vlastní náklady a bude Vám vrácena plná kupní cena zboží. Toto je ovšem nutné učinit v lhůtě maximálně 14 dnů. Po prověření zásilky Vám bude zaslán dobropis na plnou kupní cenu zboží, která bude vrácena ve lhůtě 14 dní převodem na bankovní účet. Se zbožím prosím pošlete vyplněný Průvodní list, který si můžete stáhnout zde (PDF). Bez něj není možno výměnu či vrácení zboží realizovat.
Zboží neposílejte na dobírku, dobírkové zásilky nebudou přijaty. Nákup přes náš eshop TOPSHOES.CZ s možností „Osobní odběr“ bude v případě nárokování na vrácení peněz brán jako klasický půltový prodej tj. zákazník má možnost si zboží na prodejně před zaplacením vyzkoušet. Vzhledem k této možnosti se na „Osobní odběr“ nevztahuje možnost vrácení zboží do 14-ti dní. Zboží lze vyměnit za jiné.

6) VÝMĚNA ZBOŽÍ 
V případě, že zjistíte, že Vám daná velikost, barva, styl či druh zboží nevyhovuje a chtěli byste ho vyměnit za jiné, postupujte stejně jako u vrácení zboží. Pouze nás v Průvodním listu informujte o jaké zboží se jedná a jakou požadujete velikost. Pokud požadovaná velikost nebude k dispozici, vrátíme Vám za zboží peníze. Požadavky na výměnu zboží jsou stejné jako pro vrácení zboží, tedy zboží musí být nepoškozené a kompletní včetně originálního neporušeného obalu a veškerého příslušenství spolu s doklady o nákupu. Vyměněné zboží Vám zašleme ZDARMA.

7) REKLAMACE A ZÁRUKA 
Pro uplatnění reklamace je potřeba zaslat zboží na Vaše náklady na naši adresu FASHION WAY POINT CONVERSE, Kozí 12, Brno a do zásilky přibalit Průvodní list se zaškrtnutým polem reklamace, který si můžete stáhnout zde PDF, DOC). Průvodní (reklamační) list musí obsahovat veškeré potřebné údaje, telefonní kontakt, e-mail a Váš podpis. Pro korektní uplatnění reklamace je nutné splnit následující body:

  • ke zboží přidat doklad o nákupu zboží, tedy fakturu a doklad o platbě, popř. jeho kopii
  • kompletně vyplněný Průvodní list se specifikací závady
  • reklamované zboží musí být k reklamaci dodáno čisté a včetně veškerého příslušenství, které bylo v balení

    Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dnů. Pokud by vlivem dopravy došlo ke zpoždění, budeme Vás neprodleně informovat. Opravené či vyměněné zboží Vám bude zasláno na udanou adresu, popřípadě si ho můžete vyzvednout osobně po telefonické domluvě. 

    8) OCHRANA SOUKROMÍ A OSOBNÍCH DAT 
    Prohlašujeme, že veškeré informace a osobní data, která nám poskytnete využijeme výhradně k Vaší identifikaci v obchodním styku. V žádném případě Vaše osobní data nebudou poskytnuta třetím stranám vyjma údajů nutných ke zpracování a doručení objednávky. 

    9)REKLAMNÍ SDĚLENÍ 
    Zadáním své emailové adresy potvrzuji, že souhlasím se zasíláním informací o novinkách a akcích na TOPSHOES.CZ a webech v našem vlastnictví. Zasílání informací lze kdykoli zrušit, newslettery obsahují odkaz pro přímé odhlášení této služby. Emailová adresa bude sloužit výhradně k výše zmíněnému účelu a nebude v žádném případě poskytnuta třetí straně.


    10) EET

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající

    povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň

    je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce

    daně online; v případě technického výpadku

    pak nejpozději do 48 hodin.


    PROVOZOVATEL 
    OPERATING DIVISION CZ s.r.o. 
    IČ: 27699854 
    DIČ: CZ27699854